0شماره |
پرسشنامه |
ردیف |
1001 |
جهت گیری مذهبی آلپورت |
1 |
1002 |
اعتیاد به اینترنت |
2 |
1003 |
اضطراب بک |
3 |
1004 |
اضطراب ساراسون |
4 |
1005 |
سیاهه کمال گرایی هیل |
5 |
1006 |
وسواس فکری-عملی مادزلی |
6 |
1007 |
کنترل عواطف |
7 |
1008 |
کمال گرایی فراست |
8 |
1009 |
شادکامی آکسفورد |
9 |
1010 |
استرس هولمز و راهه |
10 |
1011 |
راهبردهای مقابله ای لازاروسWOCQ)) |
11 |
1012 |
افسردگی بک-2(BDI-II) |
12 |
1013 |
مقابله با شرایط پر استرس(CISS) |
13 |
1014 |
مقیاسDASS-42 |
14 |
1015 |
استرس هری |
15 |
1016 |
باورهای وسواسی OBQ |
16 |
1017 |
سلامت عمومی گلدبرگ GHQ-28 |
17 |
1018 |
خودکنترلی |
18 |
1019 |
امیدواری اشنایدر |
19 |
1020 |
اهمالکاری |
20 |
1021 |
همدلی |
21 |
1022 |
سنجش افکارخودکشی بک(BSSI) |
22 |
1023 |
تاب آوری کونورودیویدسون (CD-RISC) |
23 |
1024 |
نگرشهای ناکارآمد (DAS-40) |
24 |
1025 |
سازگاری بل(فرمبزرگسالان) |
25 |
1026 |
حل مساله اجتماعی (SPSI) |
26 |
1027 |
جراتمندی راتوس(SRAS) |
27 |
1028 |
هوش معنوی(29 عبارتی) |
28 |
1029 |
امیدبه زندگی |
29 |
1030 |
عزت نفس روزنبرگ |
30 |
1031 |
ابعادهویت |
31 |
1032 |
خودکارآمدی عمومی شرر(SGSES) |
32 |
1033 |
سازگاری اجتماعی((SAS |
33 |
1034 |
منبع کنترل راتر(فرمکوتاه) |
34 |
1035 |
عزت نفس کوپراسمیت |
35 |
1036 |
افسردگی گلدبرگ |
36 |
1037 |
مکانیسمهای دفاعی |
37 |
1038 |
هوش اجتماعی |
38 |
1039 |
خودکارآمدی مقابله با مشکلات |
39 |
1040 |
مقابله با شرایط پراسترس (CISS-21) |
40 |
1041 |
حمایت اجتماعی (MOS) |
41 |
1042 |
ارزیابی خودکشی راجرز (SAC-R) |
42 |
1043 |
بنیانهای اخلاقی (MFQ30) |
43 |
1044 |
نگرشهای ناکارآمد(DAS-40) |
44 |
1045 |
افسردگی زونگ |
45 |
1046 |
هوش معنوی جامع(ISIS) |
46 |
1047 |
پاسخ به استرس (SRI) |
47 |
1048 |
بهزیستی عمومی |
48 |
1049 |
پذیرش اجتماعی مارلو- کراون(SDS) |
49 |
1050 |
خودکنترلی |
50 |
1051 |
نگرانی تصویربدنی (BICI) |
51 |
1052 |
بهزیستی روانشناختی ریف(RSPWB-54) |
52 |
1053 |
سبکهای تصمیم گیری عمومی(GDMS) |
53 |
1054 |
حل تعارض(CRQ) |
54 |
1055 |
کیفیت خواب(PSQI) |
55 |
1056 |
پرخاشگری |
56 |
1057 |
هیجان پذیری درتدریس(ETS) |
57 |
1058 |
انگیزه پیشرفت |
58 |
1059 |
انگیزش تحصیلی(AMS) (فرم دانشجویان) |
59 |
1060 |
انگیزه پیشرفت هرمنس(AMT) |
60 |
1061 |
خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان(CASES) |
61 |
1062 |
انتظار پیامد دانشجو(SOES) |
62 |
1063 |
خودنظم دهی تحصیلی |
63 |
1064 |
اضطراب پیشرفت(تحصیلی)(AAT) |
64 |
1065 |
فرسودگی تحصیلیMBI-SS)) |
65 |
1066 |
تعهد سازمانی |
66 |
1067 |
استرس شغلی(HSE) |
67 |
1068 |
رضایت شغلی هرزبرگ |
68 |
1069 |
فرسودگی شغلی مسلش |
69 |
1070 |
شناسایی افراد در معرض خطر اعتیاد |
70 |
1071 |
رضایت شغلی(IJS) |
71 |
1072 |
فرزندپروری بامریند |
72 |
1073 |
کیفیت زندگی(SF-12) |
73 |
1074 |
کیفیت زندگی(SF-36) |
74 |
1075 |
رویدادها و تغییرات خانواده(FILE) |
75 |
1076 |
بررسی نگرش و گرایش به ارتباط قبل از ازدواج |
76 |
1077 |
آگاهی جنسی(SAS) |
77 |
1078 |
خودکارآمدی در تصمیم گیری شغلی(CDMSE-SF) |
78 |
1079 |
رضایت مندی خانواده(FSS) |
79 |
1080 |
خرسندی زناشویی |
80 |
1081 |
رضایت از زندگی(SWLS) |
81 |
1082 |
اضطراب کودکان اسپنس(نسخه کودکان) |
82 |
1083 |
اضطراب کودکان اسپنس(نسخه والدین) |
83 |
1084 |
شخصیی آیزنک بزرگسالانEPQ(90) |
84 |
1085 |
شخصیتی پنج عاملی NEO |
85 |
1086 |
MMPI-1 |
86 |
1087 |
SCL-90-R |
87 |
1088 |
16 عامل شخصیت کتل |
88 |
1089 |
شخصیتی هگزاکو(HEXACO-PI-R) |
89 |
1090 |
سنخ نمای مایرز-بریگز |
90 |
1091 |
خلاقیت عابدی |
91 |
1092 |
حافظه بالینی وکسلر |
92 |
1093 |
اضطراب کتل |
93 |
1094 |
هوش آدمک گودیناف |
94 |
1095 |
آزمون ریون بزرگسالان |
95 |
1096 |
وکسلر بزرگسالان |
96 |
1097 |
پرسشنامه عشق استنبرگ |
97 |