شماره کتاب |
ناشر |
مترجم |
نویسنده |
نام کتاب
|
ردیف |
100 |
جوانه رشد |
علی اصغر بهرامی |
استرن برگ |
قصه عشق |
1 |
101 |
یادآوران |
|
مسعود غفاری |
انتخاب عاقلانه؛ زندگی عاشقانه |
2 |
102 |
نسل نواندیش |
هادی ابراهیمی |
باربارا دی آنجلیس |
آیا تو آن گمشده ام هستی |
3 |
103 |
مرکز بهداشت استان خراسان شمالی |
|
نامور راد و همکاران |
مشاوره قبل از ازدواج(پرسش و پاسخ) |
|
200 |
ارجمند |
زینب خانجانی |
لسی اتکینسون |
رویکرد دلبستگی دردرمان اختلال های روانی |
|
201 |
|
|
|
غلبه بر وسواس |
|
202 |
ورای دانش |
شهرام محمد خانی |
ولز |
راهنمای عملی درمان فراشناختی اضطراب وافسردگی |
6 |
203 |
ماوشما |
موسوی |
جانسون-موری |
شناخت اختلالات شخصیتی قبل وبعد از ازدواج |
7 |
204 |
جهاد دانشگاهی |
|
علیلو-حمیدی-شیروانی |
درمان شناختی و رفتاری فوبی اجتماعی |
8 |
|
|
|
|
|
|
206 |
ناردیس |
|
علیلو |
رفتار درمانی دیالکتیکی برای اختلال شخصیت مرزی |
|
207 |
مرکز مشاوره |
|
بخشی پور وپیروی |
راهنمای کمک به دانشجویان دارای مشکلات عاطفی رفتاری |
|
208 |
|
|
|
اختلال وسواس |
|
209 |
|
|
|
درمان شناختی رفتاری وسواس |
|
210 |
ارجمند |
رضاعی |
کلارک وبک |
کتاب کار نگرانی واضطراب |
|
211 |
ارجمند |
اکبری وهمکاران |
داگاس-چاود |
درمان شناختی رفتاری برای اختلال اضطراب فراگیر |
|
212 |
ارجمند |
قاسم زاده-حمید پور |
رایت |
آموزش درمان شناختی رفتاری |
|
213 |
ارجمند |
نونهال وموسوی |
دیمید جیان |
درمان افسردگی با فعالسازی رفتاری |
|
214 |
ارجمند |
|
جان بزرگی و همکاران |
گروه درمانی مدیریت استرس برای جوانان |
|
215 |
ارجمند |
محمدلو-نقابی |
ویت-ویلیامز |
اختلال وسواسی –جبری(درمان شناختی رفتاری برای کودکان ونوجوانان) |
|
216 |
ارجمند |
دانش-سلیمی نیا |
اکانر |
درمانگری شناختی رفتاری اختلالهای تیک |
|
|
|
|
|
|
|
218 |
ارجمند |
ناصری |
بیگل |
کتاب کار کاهش استرس برای نوجوانان |
|
219 |
ارجمند |
رضاعی |
کاپلان و سادوک |
خلاصه روانپزشکی ج1 |
|
220 |
ارجمند |
رضاعی |
کاپلان و سادوک |
خلاصه روانپزشکی ج2 |
|
221 |
ارجمند |
رضاعی |
کاپلان و سادوک |
خلاصه روانپزشکی ج3 |
|
222 |
ارجمند |
قاسم زاده |
هاوتون |
رفتار درمانی شناختی ج1 |
|
223 |
ارجمند |
قاسم زاده |
هاوتون |
رفتار درمانی شناختی ج2 |
|
224 |
ارجمند |
حمیدپور |
یانگ و همکاران |
طرحواره درمانی ج1 |
|
225 |
ارجمند |
حمیدپور |
یانگ و همکاران |
طرحواره درمانی ج2 |
|
226 |
آسیم |
قراچه داغی |
برنز |
از حال بد به حال خوب |
|
227 |
ارجمند |
حلمی |
چورپیتا |
درمان شناختی رفتاری اضطراب در کودکان |
|
228 |
ارجمند |
نیکویی |
شری |
افسردگی کودکان و نوجوانان |
|
229 |
ارجمند |
بهرامی |
ساندرلند |
کمک به کودکان مبتلا به وسواس و اضطراب(همراه با کتاب کار با کودک) |
|
230 |
ارجمند |
نیلوفری |
کرنی |
موردپژوهی در اختلالات رفتاری کودک |
|
231 |
ارجمند |
|
یاریاری |
کودکان استثنایی |
|
232 |
ارجمند |
فرهی |
براون |
مشاوره و روان درمانی با کودکان و نوجوانان |
|
233 |
ارجمند |
فراهتی |
گیل |
کمک به کودکان آزاردیده وآسیب دیده |
|
234 |
ارجمند |
دلیر |
فریمن |
درمان خانواده محور کودک وسواسی |
|
235 |
ارجمند |
رستمی |
ویگنال |
کمک به کودک مضطرب |
|
236 |
ارجمند |
رستمی |
ویگنال |
کتاب کار کمک به کودک مضطرب |
|
237 |
ارجمند |
حمیدپور |
بامبر |
طرحواره درمانی برای استرس شغلی |
|
300 |
رشد |
فرجی |
سوکینیک وهمکاران |
برنامه امادگی شغلی |
|
301 |
نقش ونگار |
قراچه داغی-رحیم منفرد |
تیگر |
شغل مناسب شما |
|
302 |
رشد |
پرنیانی |
جولی هی |
روانشناسی موفقیت در محیط کار |
|
400 |
رشد |
همتی |
شفرد |
مهارتهای مطالعه |
|
401 |
|
|
هورایی |
تمرکز |
|
500 |
ورای دانش |
محمد خانی -عابدی |
مک کی |
مهارت های زندگی زناشویی |
|
501 |
دانژه |
احمدی وهمکاران |
هاروی |
زوج درمانی |
|
502 |
پیک بهار |
قراچه داغی |
دینک میر |
پدر مادر ،نوجوان |
|
503 |
دانژه |
فیروز بخت |
مایر-مکی |
راهنمای تربیت اثر بخش |
|
504 |
آسیم |
شهرآرای |
سیگل-هارتسل |
رویکردی نوین در فرزند پروری |
|
505 |
فراروان |
عامری |
داتیلیو-جانگسما |
راهنمای گام به گام خانواده درمانی |
|
506 |
رشد |
بهاری |
میلروهمکاران |
آموزش مهارتهای ارتباط زناشویی |
|
507 |
نسل نواندیش |
|
اسلامی نسب |
مشاوره جنسی وزناشویی |
|
508 |
ارجمند |
رحیمی |
مکی |
مهارت های زناشویی |
|
509 |
ارجمند |
نیلوفری |
پاترسون وهمکاران |
مهارتهای پایه در خانواده درمانی |
|
510 |
ارجمند |
نیلوفری |
دوئرتی |
خانواده درمانی |
|
511 |
ارجمند |
|
اکرم خمسه |
راهبردهای جدید در زوج درمانی |
|
600 |
رشد |
فیروزبخت |
الیس |
زندگی عاقلانه |
|
601 |
بهارسبز |
|
لعلی |
مشکلات را شکلات کنید |
|
602 |
درسا |
قراچه داغی |
اسمیت |
روانشناسی اعتراض |
|
603 |
پیک بهار |
ایزدی فر |
دبونو |
شش کلاه تفکر(نگاهی تازه به مدیریتاندیشه) |
|
604 |
رسا |
فیروزبخت |
الیس-بکر |
زندگی شادمانه |
|
605 |
روانشناسی و هنر |
فیروزبخت |
اشنایدمن |
روانشناسی خودکشی، ذهن خودکشی گرا |
|
|
|
|
|
|
|
607 |
آستان قدس رضوی |
رضوانی |
مک برنی |
چگونه می توان مانند یک روانشناس فکر کرد؟ |
|
608 |
ناردیس |
|
پناغی-غلامرضایی |
ارزیابی و مدیریت خودکشی |
|
609 |
آرون |
|
غباری بناب |
مشاوره و روان درمانگری با رویکرد معنویت |
|
610 |
|
یعقوبی |
شارکین |
نقش اساتید و کارکنان دانشگاه در ارتقای سلامت روانی دانشجویان |
|
611 |
دفتر مرکزی مشاوره |
|
نوری-پیروی
|
راهنمایی برای سازگاری با زندگی دانشجویی |
|
612 |
نسل نو اندیش |
ابراهیمی |
آنجلیس
|
رازهایی درباره ی زنان |
|
614 |
دفتر مرکزی مشاوره |
|
نوری |
خانواده و دانشجو |
|
615 |
جهاد دانشگاهی |
|
منیرپور –یعقوبی-خوسفی |
ارتقاء سلامت روان دانشجویان |
|
616 |
دفتر مرکزی مشاوره |
|
خسروی و همکاران |
مددکاری اجتماعی در مراکز مشاوره دانشجویی |
|
617 |
ناجی |
|
ربانی |
آسیب شناسی تربیت دینی |
|
618 |
ارجمند |
صرامی-عصاره |
تورسکی |
طرز فکر اعتیادآور |
|
619 |
ارجمند |
قاسم زاده |
گرین برگر-پدسکی |
آنجا که عقل حاکم است |
|
620 |
ارجمند |
اندوز-حمیدپور |
نینان-درایدن |
زندگی خردمندانه |
|
621 |
ارجمند |
اندوز-حمیدپور |
مک کی-سوتکر |
رهایی از زندان ذهن |
|
622 |
نوادر |
|
افروز |
روانشناسی رابطه ها |
|
|
|
|
|
|
|
700 |
دایره |
عباسی فر |
فابر-مازلیش |
به بچه ها گفتن،از بچه ها شنیدن(ج 1و2) |
|
701 |
|
|
|
کودک شما |
|
702 |
اندیشه آور |
زهرا ارجمندی |
گلدارد |
مشاوره با کودکان با روش بازی درمانی |
|
703 |
ارجمند |
سوری و همکاران |
پدن و همکاران |
گزارش جهانی پیشگیری از مصدومیت کودک |
|
704 |
ارجمند |
زمانی |
میرناشر |
پرورش کودک متفکر |
|
705 |
ارجمند |
روحانی |
مارکس |
مشاوره با کودکان مشکل دار |
|
706 |
ارجمند |
حبیبی |
میرناشر |
والد متفکر،کودک متفکر |
|
707 |
ارجمند |
|
اسماعیلی |
چگونه کودک خویش را پرورش دهید |
|
708 |
ارجمند |
امین زاده |
ابدین |
تربیت سالم کودک |
|
709 |
ارجمند |
انصاری |
مارتین |
تمرین های تعادلی برای کودکان |
|
710 |
ارجمند |
|
جان بزرگی |
آموزش اخلاق،رفتار اجتماعی و قانون پذیری به کودکان |
|
711 |
ارجمند |
|
خزاعی |
رشد وتکامل کودک من |
|
712 |
ارجمند |
ملکی |
مه یرس |
پرورش کودک |
|
713 |
ارجمند |
کیانی |
مک لم |
تنظیم هیجان کودکان |
|
714 |
ارجمند |
|
خزاعی |
بازی و رشد وتکامل کودک من |
|
800 |
جهانی |
|
افشاریان و همکاران |
دیابت و شما |
|
801 |
وزارت بهداشت |
|
مرادی |
مراقبت در منزل از افراد HIV/AIDS |
|
802 |
آرویج ایرانیان |
|
مجیدی و همکاران |
چگونه پیشگیری از ایدز را آموزش دهیم. (3ج) |
|
803 |
اندیشمند |
|
مرادی |
راهنمای مراقبان HIV |
|
804 |
ستاد مبارزه با مواد مخدر |
تاج |
|
اچ آی وی/ ایدز(2ن) |
|
805 |
ددفتر مرکزی مشاوره |
|
نوری |
آنچه باید در مورد ایدز بدانیم |
|
806 |
دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان |
|
مطلق وهمکاران |
روابط نوجوانان و جوانان در راستای پیشگیری از رفتارهای پر خطر |
|
807 |
دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان |
|
مطلق وهمکاران |
سلامت جسمانی در نوجوانان و جوانان |
|
808 |
دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان |
|
مطلق وهمکاران |
تغذیه و رژیم غذایی در نوجوانان و جوانان |
|
900 |
دفتر مرکزی مشاوره |
|
پیروی و همکاران |
راهنمای مقدماتی شناخت و پیشگیری از اعتیاد در محیط های دانشگاهی |
|
901 |
جهاد دانشگاهی |
|
زرانی |
طرح جامع پیشگیری از مصرف مواد در دانشگاهها |
|
902 |
دفتر مرکزی مشاوره |
|
طارمیان |
حقایقی درباره زندگی سالم و بدور از مواد(3ن) |
|
903 |
دفتر مرکزی مشاوره |
|
نوری |
ابعاد روانی- اجتماعی اعتیاد |
|
904 |
دفتر مرکزی مشاوره |
بخشی پور |
کادن |
درمان شناختی رفتاری وابستگی به مواد |
|
905 |
دفتر مرکزی مشاوره |
|
دفتر مشاوره |
تارهای نهان |
|
906 |
ارجمند |
ضیاء الدینی و همکاران |
ولاسکوئز و همکاران |
گروه درمانی برای معتادان |
|
907 |
ارجمند |
|
بزمی |
روانشناسی وابستگی به مواد |
|
908
|
ارجمند |
نصیری |
ریلی-شایر |
مدیریت خشم(براساس رویکرد شناختی رفتاری برای سوء مصرف کنندگان مواد)- 2ن |
|
1001 |
|
|
|
فصلنامه سلامت روان- شماره 3 |
|
1002 |
|
|
|
فصلنامه سلامت روان- شماره 4 و 5 |
|
1003 |
|
|
|
فصلنامه سلامت روان- شماره 6 و 7 |
|
1004 |
|
|
|
فصلنامه سلامت روان- شماره 8 و9 |
|