حتما بسیاری از مواقع برای همه ما پیش آمده است که لازم بوده نظرات مفید خود را به صراحت بیان کنیم تا از روابط
سالم تری بهره ببریم اما بخاطر ندانستن یا ترس از نقد کردن از موقعیت خوب استفاده نکرده ایم.
از جمله سوالاتی که در ذهن همه پیش آمده:
چطور برای انتقاد سازنده در زمینه ارتباط های شخصی و یا حرفه ای از تکنیک های مفید استفاده کنیم؟
چگونه بازخورد مثبت مفیدی ارائه دهیم؟
چگونه ذهنمان را آماده کنیم تا بطور قاطعانه انتقاد کنیم؟
چرا انتقاد می تواند مفید باشد؟
و بسیاری از سوالات مشابه در ذهن که مرکز مشاوره و سلامت مجتمع آموزش عالی اسفراین در وبینار آموزشی که با عنوان " مدیریت انتقادهایی که می شنویم" در تاریخ 12 اسفند ماه از ساعت 15 الی17 توسط سرکار خانم یارشیر برگزار نمود پاسخگو بود. علاوه بر پاسخ سوالات بیان شده مدرس محترم به تعریف شخصیت پرداختند، روش ساندویچ بازخورد را بیان نمودند. در انتها به شرکت کنندگان آموزش مدیریت هیجانات منفی در مقابله با انتقاد آموخته شد، همچنین چگونه سازنده نقد کنیم را مورد بررسی قرار دادند.
گفتنی است؛ در پایان این وبینار به سوالات مختلف دانشجویان در خصوص روش های صحیح انتقاد پاسخ داده شد و همچنین اسلاید ها و فایل صوتی این وبینار در کانال تلگرام مرکز مشاوره و سلامت مجتمع به آدرس: @moshaveresfarayen برای شرکت کنندگان قابل دانلود می باشد.